În urma amenințării din partea concurenței din piață, care a început deja să copieze și să implementeze funcții asemănătoare cu cele ale platformei sale, Clubhouse accelerează lansarea aplicației pentru dispozitivele cu Android. Săptămâna trecută, aplicația era disponibilă în SUA și urma să se lanseze în curând în alte țări vorbitoare de limba engleză. Acum însă, compania anunță că va oferi Clubhouse pe Adnroid în toată lumea, menționând câteva țări prioritare.
Utilizatorii de Android care vor dori să instaleze Clubhouse o vor putea face săptămâna aceasta. Deja aplicația a fost oferită oficial în Noua Zeelandă, Canada, Australia și Marea Britanie încă din weekend, iar începând de mâine, 18 mai, aceasta va fi disponibilă și în Brazilia, Rusia și Japonia. Până vineri însă, aplicația ar trebui să fie disponibilă în toate magazinele Google Play din lume, fiind însă menționate Nigeria și India, care sunt programate să primească Clubhouse în dimineața zilei de vineri.
Aplicația de Android este însă foarte limitată în funcționalitate față de cea de iOS. Totuși, compania promite că toate funcțiile lipsă vor fi implementate și pe telefoanele cu Android în curând. Ceva ce nu se schimbă însă odată cu lansarea Clubhouse pe această platformă este însă metoda de acces.
Pentru a înscrie un cont pe Clubhouse este în continuare necesară o invitație. Invitațiile pot fi oferite doar de către alți prieteni care au deja cont pe platformă, care primesc din când în când un număr finit de invitații. Folosind această metodă, rețeaua a strâns destul de repede câteva milioane de utilizatori în toată lumea doar pe platforma iOS. Astfel, probabil că numărul de utilizatori va crește rapid odată cu lansarea pe Android.
Totuși, în urma lansărilor alternativelor precum Twitter Spaces, unde utilizatorii deja au o bază de urmăritori și prieteni pe platformă, Clubhouse va trebui să lucreze mult la introducerea de noi funcții și avantaje pentru a-și menține o bază de utilizatori activi.
sursa: Gizmodo