Campanie umanitară susținută de Lidl și Google. Primii 5.000 de voluntari sunt răsplătiți

28.10.2021
Campanie umanitară susținută de Lidl și Google. Primii 5.000 de voluntari sunt răsplătiți
Foto: Pixabay

Google și Lidl România au lansat, în parteneriat cu Asociația HEM, o campanie de susținere a donării de sânge, numită „#DateToDonate. Împreună donăm speranță”.

Potrivit organizatorilor, situația este critică în acest moment: „Potrivit datelor furnizate de Centru de Transfuzii Sanguine București, cantitatea de sânge necesară transfuziilor și operațiilor este cu peste 25% mai mică față de perioada pre-pandemie, când era oricum insuficientă”.

Google investește în campanie 100.000 de dolari sub forma de promovare pe YouTube. „Campania este centrată în jurul ideii de a-ți înfrânge teama, iar soluția pe care o propunem este mersul la centrul de donare împreuna cu o persoana apropiată. Avem nevoie de implicare, în aceste momente critice, când fiecare mililitru de sânge donat contează pentru persoanele aflate în suferință!”, a declarat Florin Pravai, Head of Domestic Market în cadrul Google România.

Primii 5.000 de donatori, răsplătiți de Lidl

Totodată, Lidl România va oferi primilor 5.000 de donatori cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicația Lidl Plus, disponibilă gratuit în magazinele virtuale Google Play și App Store.

Pentru a se înscrie în campanie, donatorii trebuie să intre pe pagina dedicată a platformei (deținută și administrată de Asociația HEM) unde trebuie să încarce o poză cu dovada donării – codul și data din carnetul de donator sau adeverința din ziua donării.

Campania #DateToDonate va fi promovată de mai multe celebrități locale, posturi de radio și organizații. Aceasta va dura până pe 15 decembrie.

Citește și Poluare alarmantă: Materialul care ne va distruge peste 9 ani, dacă nu acționăm acum

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult