Aveam deja o idee destul de bună despre design-ul generației de smartphone-uri OnePlus 10, însă primele imagini oficiale, dezvăluite de către OnePlus, nu mai lasă loc de interpretări. Compania a dezvăluit noul său smartphone flagship și a confirmat astfel zvonurile din trecut. Se pare că avem parte de un design inspirat parțial de flagship-urile Samsung din ultimul an și de o nouă opțiune de culoare, pe care am văzut-o și pe iPhone.
OnePlus 10 Pro 5G va fi flagship-ul pentru 2022 al producătorului chinez. Acesta vine cu un design complet n ou pentru capacul din spate, care pune din nou accentul pe camera foto. Avem de a face cu un modul de camere cu trei obiective și un blitz, încadrat într-o matrice de 2 x 2. Întregul modul este protejat cu ceea ce pare a fi o bucată de metal, care se prelungește de pe rama de aluminiu a dispozitivului. Aici vedem și branding-ul Hasselblad, ceea ce sugerează că parteneriatul de anul trecut va fi păstrat măcar încă un an.
Un design similar am văzut anul trecut pe generația Samsung Galaxy S21, modelul de față fiind mai degrabă similar cu varianta Ultra, care avea un modul mai mare. Singura diferență notabilă este însă faptul că OnePlus a ales să poziționeze camerele mai jos pe spatele telefonului, deci colțul nu se prelungește pe modulul de cameră.
La fel ca în cazul variantelor din ultimii câțiva ani, și OnePlus 10 Pro beneficiază de un capac de sticlă cu textură mată pe partea din spate, iar în cazul acestei generații avem parte de două culori: un negru „standard” și un verde închis, care aduce aminte de design-ul iPhone 11 Pro din urmă cu doi ani.
OnePlus se ferește momentan să ne arate partea din față a telefonului, însă cel mai probabil vorbim despre un ecran mare, de peste 6,7”, cu design „punch-hole” și margini curbate.
Din păcate, odată cu design-ul nu am primit și specificațiile tehnice. OnePlus plănuiește să prezinte oficial modelul 10 Pro 5G în cadrul unui eveniment care va avea loc la CES 2022. Deși inițial era programat un eveniment fizic, compania s-a răzgândit în ultimele câteva zile, urmând ca anunțul să aibă loc exclusiv în format online. Și alte companii de tehnologie au luat decizii similare în ultimele câteva săptămâni.
sursa: Android Authority