Deși a promis recent că va renunța la obiceiul afișării de reclame pentru produsele nou lansate pe dispozitivele utilizatorilor care folosesc deja telefoane Samsung, producătorul sud-coreean stârnește valuri de ironii afișând aceste mesaje inclusiv pentru proaspeții posesorii de telefoane Galaxy S22.
Practic, de neevitat pentru posesorii de telefoane Samsung, mesajele de notificare care anunță lansările de noi telefoane Samsung tind să apară chiar și pe telefoane Galaxy S22 abia scoase din cutie. Astfel, pot apărea situații hilare în care proaspătul posesor al unui telefon S22 Ultra este încurajat să precomande încă un exemplar din seria Galaxy S22.
Deși pare o întâmplare inofensivă, faptul că Samsung nu are nicio ezitare în a forța afișarea de reclame pe telefoane abia ajunse la consumatorii care plătesc uneori și peste 1000 de euro, reprezintă un act de sfidare a propriilor fani. La fel ca aplicațiile preinstalate, sau propuse ca și scurtături deja prezente în sertarul cu aplicații, reclamele livrate prin intermediul Samsung Push Service vin doar să știrbească experiența de nivel premium, zugrăvită în materialele promoționale.
Deși, putem presupune că afișarea mesajelor promoționale pe telefoane S22 abia activate este de fapt o greșeală, același lucru nu poate fi spus și despre milioanele de utilizatori Galaxy S21, sau ai altor modele Galaxy A, care în vasta lor majoritate sunt deja la curent cu ultimele noutăți din universul Samsung.