HP își consolidează divizia de produse din zona audio cu achiziția Poly, compania care deține brandul Plantronics. Aceasta este cea de-a doua achiziție din această zonă din ultimii ani, HP cumpărând recent și brandul de accesorii de HyperX de la Kingston, care produce multe tipuri de căști și microfoane pentru gaming. Poly, în schimb s-a reorientat mai degrabă spre zona de office.
Poly este numele pe care compania Plantronics l-a adoptat după ce a cumpărat la rândul său compania Polycom. De atunci, produsele sale au fost concentrate pe soluții pentru birouri, precum căști și alte dispozitive pentru conferințe audio și video.
HP a confirmat faptul că va cumpăra Poly pentru 3,3 miliarde de dolari, iar tranzacția va fi în cash, nu în acțiuni, așa cum am mai văzut în cazul altor achiziții din trecut. Scopul achiziției este îmbunătățirea poziției HP pe piața de produse „hybrid work”, însă nu este clar dacă Poly ca entitate va supraviețui după finalizarea tranzacției. Aprobările finale sunt așteptate cândva spre finalul 2022.
Astfel, nu știm dacă HP va continua să vândă produsele Poly sau Plantronics sub brandurile deja existente, sau dacă își va pune sigla HP pe ele. În cazul HyperX, compania a decis să păstreze numele, în ciuda faptului că își dezvoltase intern un alt brand de gaming concurent, HP Omen.
Poly/Plantronics au mai încercat anterior să vândă operațiunile către compania elvețiană Logitech în 2018, însă cele două entități nu au ajuns la o înțelegere. Între timp, Logitech a cumpărat alte brand-uri din zona audio, precum Astro, Blue și Jaybird, care produc căști de gaming, microfoane profesionale, respectiv căști Bluetooth.
sursa: Engadget