Se pare că nu doar Tesla are probleme în dezvoltarea mașinilor sale electrice, întrucât Lucid Motors, unul dintre noii săi concurenți pe această piață, este nevoit să cheme în service toate mașinile vândute în 2022. Din fericire pentru companie (sau poate din păcate), numărul acestor vehicule către clienții finali este de 1.117 La fel ca alte companii noi din domeniul mașinilor electrice, Lucid pare că se confruntă cu probleme în creșterea capacității de producție.
Conform unui raport NTHSA, autoritatea care reglementează drumurile și siguranța autovehiculelor din SUA, Lucid trebuie să cheme în service mașinile vândute până acum din seriile Lucid Air Dream Edition și Grand Touring. Acestea sunt echipate cu mai multe cabluri nesecurizate, care, în timp pot fi uzate și pot întrerupe semnalul video al display-ului mașinii. Având în vedere că majoritatea informațiilor importante sunt afișate pe acest display, precum viteza, autonomia și chiar indicatoarele de siguranță de pe stradă, acest defect poate pune în pericol siguranța șoferilor și pasagerilor.
Lucid va trimite scrisori prin poștă tuturor clienților care dețin mașini afectate de această problemă, iar reparațiile vor fi realizate la service-ul dealerilor, gratuit. Informații neoficiale din interiorul Lucid Motors confirmă însă că deja au fost modificate procesele de fabricație pentru a evita aceste probleme pe modelele care vor ieși din fabrică în perioada următoare.
Chiar dacă a livrat doar 1.000 de mașini până acum, modelul Lucid Air se bucură de un număr mare de comenzi, având în vedere faptul că vorbim despre o companie auto nouă. Aceasta are în continuare comenzi pentru peste 25.000 de vehicule.
La fel ca în cazul mașinilor Tesla, clienții mașinilor Lucid Air par că sunt un fel de „beta testeri” pentru companie, care încă nu a rezolvat toate problemele înainte de a livra produsul final către ei. Din păcate, problemele identificate nu pot fi rezolvare rapid printr-un update de software, așa cum se întâmplă de obicei pe modelele de la Tesla.
sursa: Engadget