Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a modificat termenii serviciului Genius. Acum clienții nu vor mai beneficia de livrări gratuite la easybox, showroom-uri și oficiile poștale pentru comenzile, date din aplicațiile eMAG și Fashion Days, cu valoare mai mică de 30 de lei. Livrarea prin curier rămâne gratuită la comenzile mai mari de 100 de lei.
Serviciul Genius a fost lansat în 2020 și are peste 400.000 de abonați. Compania susține că decizia a fost luată pentru protejarea mediului înconjurător. „Un singur lucru vrem să îl facem cu ajutorul tău: să reducem emisiile de carbon, diminuând numărul de drumuri necesare pentru livrarea comenzilor”, a scris eMAG într-un e-mail trimis abonaților Genius.
Mesajul complet transmis de eMAG:
Decizia companiei vine într-un mediu economic dificil, cu inflație foarte ridicată și cu o recesiune care bate la ușă.
Beneficiile Genius pot fi folosite în patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshfull. Abonamentul costă 99 de lei pe an și poate fi folosit de doi membri ai familiei.
Citește și: „Avalanșă” de dispozitive auto, la Lidl înainte de venirea iernii