De mult timp parte din peisaj pentru vizitatorii Google Play Store, reclamele vor apărea în curând și pe Microsoft Store, dezvoltatorul Windows oferind acest „instrument” pentru dezvoltatorii de aplicații care doresc să obțină mai multă vizibilitate.
Potrivit comunicatului oficial, Microsoft ajută dezvoltatorii software să-și promoveze aplicațiile pentru Windows direct în magazinul oficial de aplicații. Astfel catalogul de aplicații recomandate va include și o nouă secțiune cu aplicații promovate. La fel se va întâmpla și cu căutările după aplicații, anumite aplicații urmând să fie afișate prioritar în lista cu rezultate, dacă dezvoltatorii acestora au plătit pentru promovare după cuvinte cheie.
Potrivit postării distribuite pe blog-ul Microsoft, peste 900 milioane de utilizatori unici au vizitat Microsoft Store anul trecut, compania apreciind asta ca pe o oportunitate uriașă pentru agenții de publicitate care doresc să-și aducă aplicațiile în fața clienților interesați:
Cu Microsoft Store Ads, dezvoltatorii au acum noi oportunități de descoperire a aplicațiilor pe Windows. Microsoft Store Ads reprezintă tot traficul pe desktop, cu utilizatori ce au o intenție mare de a descărca o anume aplicație desktop. Oportunitatea este vastă; 2022 a fost un an record, cu peste 900 de milioane de utilizatori unici din întreaga lume utilizând Microsoft Store și o creștere de 122% de la an la an a trimiterilor de către dezvoltatori de aplicații și jocuri noi.
Microsoft susține că orice dezvoltator își poate face publicitate aplicației . Potrivit companiei, reclamele vor fi difuzate utilizatorilor de Windows 11 și Windows 10, atât timp cât aceștia își caută aplicațiile în magazinul oficial de aplicații Windows și nu prin metoda „clasică”, căutând pur și simplu pe internet.