Serviciul de streaming Amazon Prime Video va începe să afișeze reclame, iar utilizatorii vor trebui să suporte costuri suplimentare pentru a scăpa de ele.
La începutul acestui an, Amazon a anunțat că intenționează să încorporeze reclame în filme și emisiuni TV transmise pe serviciul său de streaming online, Prime Video, iar acum compania a dezvăluit data la care această decizie va intra în vigoare.
Astfel, începând cu 29 ianuarie 2023, utilizatorii din SUA vor vedea reclame în timpul serialelor sau filmelor pe care le urmăresc pe Prime Video, relatează The Verge.
„Acest lucru ne va permite să continuăm să investim în conținut convingător și să continuăm să creștem această investiție pe o perioadă lungă de timp”, a spus compania într-un e-mail trimis către clienți despre această trecere la „reclame limitate”.
Clienții au opțiunea de a plăti încă 2,99 de dolari pe lună pentru a evita în continuare reclamele. Amazon Prime costă în prezent 14,99 dolari pe lună sau 139 de dolari anual. De asemenea, doritorii pot opta doar pentru Prime Video, pentru taxa de 8,99 de dolari pe lună. Noua taxă pentru streaming fără reclame ar aduce Prime la puțin sub 18 dolari și ar împinge Prime Video individual la puțin sub 12 dolari pe lună.
Decizia această vine într-o perioadă în care serviciile de streaming concurente continuă să crească tarifele de abonament și să transmită reclame clienților cu cele mai ieftine planuri lunare. Disney Plus, HBO Max sau Netflix includ toate reclame la nivelurile lor cele mai accesibile. Costul lunar al Amazon Prime nu se schimbă, dar dacă doriți să păstrați aceeași experiență pe care o aveți astăzi, începând cu 29 ianuarie veți ajunge să plătiți mai mult.