Surprinzător, spotul publicitar realizat de Apple pentru noul iPad Pro, difuzat la rândul său în cadrul evenimentului „Let Loose” de săptămâna aceasta, a stârnit o sumedenie de reacții negative pe platformele de socializare. Reclama portretizează distrugerea mai multor instrumente dedicate creativității umane (cum ar fi aparatele de fotografiat, instrumentele muzicale sau vopsele pentru pictori) cu ajutorul unei prese hidraulice, singurul „supraviețuitor” al întregului proces fiind o tabletă iPad Pro.
Apple a publicat și o declarație oficială, cerându-și astfel scuze:
Creativitatea este în AND-ul nostru la Apple și este incredibil de important pentru noi să realizăm produse care oferă noi posibilități de exprimare pentru persoanele creative de pe tot globul. Scopul nostru a fost mereu să celebrăm nenumăratele moduri prin care utilizatorii se exprimă și își aduc ideile la viață cu ajutorul unui iPad. Nu am fost foarte inspirați cu acest clip video și ne cerem scuze.
– Tor Myhren, Apple VP of Marketing Communications
Spotul publicitar “Crush!” pentru iPad Pro este încă disponibil pe canalul oficial de YouTube al Apple (și poate fi urmărit mai jos), însă compania a confirmat că nu îl va difuza pe posturile de televiziune.
Sursa: GSMArena.com