Instagram a început recent să testeze o nouă funcție numită „Ad Breaks”. Aceste reclame care nu pot fi oprite întrerup experiența de navigare a utilizatorului, noutatea din Instagram obligându-l să vizioneze o reclamă timp de cel puțin 3-5 secunde înainte de a putea continua să deruleze prin feedul său.
Meta, compania din spatele Facebook și Instagram, s-a bazat întotdeauna pe reclame pentru a-și susține activitatea. Cu toții știm acele reclame personalizate care par să știe exact ce ne interesează? Acesta este punctul forte al Meta.
Totuși, în ultima vreme, compania s-a confruntat cu câteva provocări, cum ar fi reguli de confidențialitate mai stricte și ascensiunea TikTok. Așa că încearcă diferite modalități de a câștiga mai mulți bani, cum ar fi achizițiile în aplicație, abonamentele și noutatea din Instagram, aceste reclame Ad Breaks care nu pot fi oprite.
Instagram a fost întotdeauna destul de bun la integrarea reclamelor în feedurile noastre. Ne-am obișnuit cu toții cu postările sponsorizate care arată aproape identic cu conținutul obișnuit. Sunt ca niște „reclame soft”, încercând să ne mențină interesați fără a fi prea agresive. Dar aceste Ad Breaks sunt diferite. Sunt ca o mică bătaie pe umăr, reamintindu-ne că, până la urmă, Instagram este o afacere.
În prezent, funcția Ad Breaks pare a fi limitată la un grup mic de utilizatori, sugerând că Meta efectuează teste A/B pentru a evalua reacția utilizatorilor și a măsura impactul funcției asupra veniturilor din reclame, notează Android Authority. Va trebui să vedem dacă compania va implementa Ad Breaks pentru toți utilizatorii sau va modifica funcția pe baza feedback-ului.