Nothing a vândut 100.000 de telefoane CMF în doar trei ore

15.07.2024
Nothing a vândut 100.000 de telefoane CMF în doar trei ore

Nothing este încă un nume tânăr în industria smartphone-urilor și a accesoriilor, dar noul său telefon s-a vândut în 100.000 de exemplare în doar trei ore.

Compania Nothing și-a creat un nume prin telefoanele sale accesibile, mai ales că sunt dispozitive cu un aspect unic, care se diferențiază bine de ceea ce vedem în prezent în piață.

Recent, Nothing a lansat CMF Phone, primul smartphone de la sub-brandul Nothing, CMF. Sub-brandul a fost lansat anul trecut cu accesorii axate pe un preț accesibil, care încearcă să se diferențieze printr-un design unic. Cu CMF Phone 1, Nothing a atras publicul prin designul interesant și foarte customizabil, dar și printr-un preț foarte mic.

Nothing CMF Phone 1 a fost vândut în 100.000 de exemplare în doar trei ore

Potrivit 9To5Google, compania a confirmat acest lucru prin intermediul unei postări pe X (fostul Twitter). Nothing confirmă că a reușit să vândă peste 100.000 de CMF Phone 1 în doar trei ore după ce dispozitivul a fost disponibil pentru cumpărare.

Este considerabil mai rapid decât cele 24 de ore necesare pentru ca Nothing Phone (2a), dispozitivul pe care se bazează în mare măsură telefonul CMF, să ajungă la aceeași bornă de vânzări.

CMF Phone 1 a fost creat pentru clienții care caută un telefon cu specificații decente, design interesant, dar nu vor să cheltuie foarte mulți bani pe un nou smartphone. CMF a creat un telefon pe spatele căruia utilizatorii pot atașa diferite accesorii, precum un suport, un șnur detașabil sau un locaș special pentru carduri.

De asemenea, panoul în sine este ușor de înlocuit dacă doriți să schimbați culoarea telefonului, fiind prins în doar câteva șuruburi. Există capace negre, portocalii, verzi și albastre, câte ceva pentru gustul fiecăruia.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Curios din fire, fascinat de tehnologie, jocuri, gadgeturi și pasionat de lumea auto, Ionuț și-a început cariera în jurnalism alături de echipa WASD.ro. De acolo a urmat o incursiune în presa automobilistică, alături de ProMotor. Când nu scrie despre mașini, redactează articole despre cele ... citește mai mult