E.ON oferă reduceri la facturi pentru clienții care au optat pentru soluții pentru eficiență energetică, exclusiv din aplicația mobilă. Cum pot beneficia de aceste reduceri (P)

19.08.2024
E.ON oferă reduceri la facturi pentru clienții care au optat pentru soluții  pentru eficiență energetică, exclusiv din aplicația mobilă. Cum pot beneficia de aceste reduceri (P)

Clienții E.ON pot beneficia de reduceri la facturi dacă merg în drumeție pe Via Transilvanica,  achiziționează sau au deja pe cont una sau mai multe soluții pentru eficiență energetică. Secțiunea Green Steps este accesibilă din aplicația furnizorului E.ON Myline și este dedicată utilizatorilor care au sau își iau una sau mai multe soluții pentru eficiență energetică.

Odată accesată aplicația E.ON Myline, clienții vor selecta secțiunea Green Steps și vor porni în drumeție pe Via Transilvanica. Pentru fiecare kilometru parcurs pe Via Transilvanica, clientul beneficiază de o reducere de 6 lei pentru fiecare soluție pentru eficiență energetică pe care o are activă în cont.

Informații la un click distanță

E.ON Myline reprezintă contul dedicat clienților rezidențiali și business E.ON cu contract activ de electricitate, gaze naturale, soluții energetice și este gratuit, 24 de ore, 7 zile pe săptămână.

Acesta este disponibil în variantă web și aplicație mobilă în App Store, Google Play, App Gallery.

A fost lansat în 2010 varianta Desktop și în 2016 varianta de aplicație mobilă, retehnologizat complet in 2021. Detalii, pe pagina dedicate E.ON Myline.

La finalul lunii iunie 2024, erau peste 2,14 milioane de locuri de consum rezidențiale în conturi, din care peste 1,71 milioane au activată opțiunea de factură electronică. E.ON Myline înregistrează peste 118.000 de locuri de consum pentru companii mici, dintre care 68% au factura electronică activă. În ceea ce privește consumatorii mai mari, în evidențe erau 39.000 de locuri de consum pentru companii și municipalități mari, cu peste 95% adopție a facturilor electronice.

E.ON Myline a încheiat anul 2023 cu +76 Net Promoter Score. Adică 8 din 10 useri sunt promotori ai contului (78%), indicator în continuă creștere încă din decembrie 2022.

E.ON, partener de sustenabilitate în proiectul Via Transilvanica

E.ON este partener de sustenabilitate în proiectul de ecoturism Via Transilvanica încă din 2020. Compania a susținut timp de doi ani marcarea și întreținerea a 200 de kilometri de pe Via Transilvanica. Jumătate din aceștia au fost realizați datorită celor 100.000 de clienți E.ON care au activat factura electronică, astfel descurajând risipa de resurse naturale, prin tăierea de copaci.

Cu ajutorul unui cont E.ON Myline, userul are acces o serie de noi funcționalități, lansate în ultimele luni:

  • Adăugarea unei adrese de e-mail secundară – astfel, de exemplu, cei cu locuri de consum închiriate altor beneficiari pot adăuga adresa de e-mail a acestora în cont, pentru gestionarea energiei consumate și facturate la acel imobil. Un astfel de utilizator adăugat în cont va primi informări privind transmiterea indexului, emiterea/vizualizarea/plata facturii;
  • Factură la cerere – imediat după transmiterea indexului autocitit, userul poate solicita din cont, simularea, vizualizarea și emiterea facturii aferente consumului înregistrat. Astfel, obține facturi care reprezintă consumul realizatși elimină riscul diferențelor de plată ulterioare;
  • Eșalonare plată la cerere – userii pot opta pentru plata în una, 2 sau 3 rate a unei facturi de consum și pot seta un plan de eșalonare direct în cont;
  • Restituire/transfer sold – userii pot opta pentru restituirea sumelor achitate în avans fie via un cont IBAN, fie prin mutarea sumei pe alt loc de consum – astfel se scade avansul achitat de pe alte facturi ale clientului.

E.ON Energie România, membră a grupului german E.ON din anul 2005, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluții energeticepentru peste 3,4 milioane de clienți, atât rezidențiali, cât şi companii şi municipalități.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News