Instagram lansează noi unelte de personalizare a fotografiilor și caruselelor

28.08.2024
Instagram lansează noi unelte de personalizare a fotografiilor și caruselelor
Foto: Shutterstock

Instagram și-a îmbunătățit opțiunile care permit utilizatorilor să adauge elemente text peste fotografiile acestora. De asemenea, acum poți adăuga o fotografie peste altă fotografie sub formă de sticker. Comportamentul a devenit similar și în cazul caruselelor.

Conform anunțului oficial al celor de la Meta, aceste opțiuni noi „oferă flexibilitatea creativă de a vă face conținutul să iasă în evidență și de a explora noi moduri, axate pe divertisment, de a spune povești prin intermediul fotografiilor și caruselelor proprii”.

Instagram
Foto: Instagram

După ce selectați o fotografie din galeria dvs., apăsați butonul de text pentru a adăuga elementele text dorite sau alegeți butonul de galerie din colțul dreapta-sus pentru a adăuga imagini suplimentare sub formă de stickere. După adăugarea unui sticker, faceți click pe acesta pentru a-i schimba forma: puteți alege dintre stickere pătrate, dreptunghiulare, rotunde, în formă de inimă sau de stea.

Tot în cursul acestei luni, Meta a crescut limita caruselelor de pe Instagram la maximum 20 de fotografii sau clipuri video într-o singură postare. Acum au fost adăugate fonturi noi și unicat, animații și efecte într-o unealtă simplificată menită să plaseze elemente text în story-uri si reel-uri. Odată selectat un astfel de font, puteți anima textul sau îi puteți adăuga un efect special.

Instagram
Foto: Instagram

Instagram, una dintre platformele vizate de Comisia Europeană

Instagram este doar una dintre rețelele de socializare și platformele operate de Meta, companie care deține și operează rețelele de socializare alternative Facebook și Threads, dar și aplicațiile de mesagerie (Facebook) Messenger și WhatsApp. Atât soluțiile de mesagerie ale companiei – Messenger și WhatsApp –, cât și rețelele de socializare Facebook și Instagram sunt atât de populare, încât au fost incluse în categoria “Gatekeepers” de către autoritățile Uniunii Europene în noua legislație DMA (Digital Markets Act) valabilă pe teritoriul UE.

De altfel, Meta și autoritățile europene sunt angrenate în diferite contre, subiectul principal fiind cel al taxei impuse de Meta utilizatorilor de Facebook și Instagram pentru a-i scuti de monitorizare și afișarea de publicitate personalizată. În timp ce Meta consideră corectă o astfel de abordare, Comisia Europeană nu este de acord, făcând demersurile legale pentru a forța compania să o elimine.

Sursa: Instagram.com

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cosmin Aionita
Cosmin Aionita
Cosmin Aioniță este unul dintre cei mai experimentați jurnaliști din România în domeniul jocurilor video. Pe lângă Go4Games, de-a lungul anilor și-a adus contribuția la revistele XtremPC, LEVEL și Nivelul 2, a colaborat cu Eurogamer România și a co-prezentat unul dintre cele mai longevive ... citește mai mult