dnata Catering&Retail a lansat o nouă variantă a aplicației Henri AppPort pentru a le oferi utilizatorilor informații în timp real despre programul de zbor și despre serviciile disponibile pe aeroport astfel încât pasagerii să aibă o experiență cât mai plăcută atunci când se află în Aeroportul Internațional Henri Coandă din București.
Aplicația Henri AppPort are versiuni în limbile română și engleză și este disponibilă gratuit pentru sistemele de operare Google Android și Apple iOS, putând fi descărcată gratuit de pe site-ul www.henriappport.ro.
Aplicația Henri AppPort este parte din transformarea digitală prin care trece Aeroportul Internațional Henri Coandă. Am lansat prima versiune în 2014 și ne-am dorit să o actualizăm, integrând funcții noi care să includă noile servicii disponibile la aeroport. Aplicația actualizată îi ajută pe pasageri să se orienteze mai ușor în aeroport pentru a ajunge la timp la check-in sau porțile de îmbarcare, dar și să acceseze diverse servicii pentru ca timpul de așteptare să se desfășoare cât mai plăcut. Unde poți să iei masa, ce tipuri de restaurante sunt disponibile, unde se află lounge-rile VIP, ce magazine sunt disponibile – de la fashion la farmacii, standuri de ziare și reviste – sunt câteva dintre numeroasele informații pe care le poți afla prin simpla consultare a aplicației de pe telefon.
– Saade Hardan, CEO dnata Catering&Retail România.
Noua versiune are funcții noi și un design prietenos, fiind o aplicație intuitivă și ușor de folosit, care oferă acces rapid la informațiile de interes pentru fiecare utilizator.
Aplicația Henri AppPort are deja peste 120.000 de utilizatori pe telefoanele de tip Android și 100.000 pe iOS, estimarea fiind că noile funcțiuni, împreună cu traficul în creștere pe cel mai mare aeroport din România și rata de penetrare a telefoanelor smart vor determina creșterea numărului de utilizatori activi la minimum 300.000/ an.
Printre serviciile cele mai accesate ale aplicației se numără:
dnata Catering&Retail va continua procesul de digitalizare a operațiunilor de catering din aeroport prin integrarea chioșcurilor digitale pentru plasarea comenzilor la restaurant și a codurilor QR care prin scanare permit plasarea comenzilor și plata de pe telefonul mobil și livrarea la poarta de îmbarcare. În același timp va fi introdus sistemul HAACP în variantă digitală pentru întărirea siguranței alimentare.
Sursa: dnata Catering&Retail