Această întrebare şi-a găsit un răspuns pe măsură – o interpretare umoristică marca TheStreet.com, făcută în urma unor atente analize între protagonistul reclamelor Mac (Justin Long) şi posesorii de iPhone, notebook-uri precum şi alte gadget-uri din grădina lui Steve Jobs.
Comportamentul fanului Apple este asemănător cu cel al lui Justin Long – mânat de dorinţa de a ieşi cât mai mult în evidenţă, de a se deosebi de restul lumii în sensul că EL, posesorul de MacBook Air (spre exemplu), se situează la un nivel superior faţă de ceilalţi. Doar prin faptul că deţine un produs cu “mărul” tatuat, ajunge să exprime o atitudine caracterizată de aroganţă, supraestimare şi… snobism.
Pentru ce toate acestea? Pentru acea senzaţie de satisfacţie supremă, incomparabilă cu cea rezultată în urma achiziţionării unui PC sau notebook obişnuit. Clipul video, realizat cu mult umor, dezvăluie şi alte aspecte ale adepţilor Apple, legate nu doar de gadgeturile preferate, ci şi de stilul de viaţă.