Un nou produs al colaborării strategice începută în 2007 între Samsung şi designerul italian Armani este un LCD TV. Prezentat în prima zi a expoziţiei de mobilă din Milano, acesta nu se remarcă prin rama subţire, ci mai degrabă printr-un aspect masiv, cu linii simple. În afară de sigla frontală, iluminată în patru moduri, totul este negru. Nu este de mirare acest lucru ţinând cont de o declaraţie a lui Georgio Armani care spunea că a încercat să introducă şi culori în creaţiile sale şi ele nu au prins la public.
Nu au fost făcute publice prea multe detalii despre dispozitiv. Se ştie doar că vor fi vândute două versiuni cu diagonale de 46” şi 52”. Ca orice produs premium, probabil că LCD TV-ul folosit de Samsung este din gama high end. Acest fapt ne este sugerat şi de frecvenţa de 100 Hz la care funcţionează ecranul. Lipsa oricărui buton de reglaj pe dispozitiv este suplinită de o telecomandă elegantă. Ea se activează automat atunci când este luată în mână. O altă telecomandă mai mică poate fi plasată chiar lângă ecran. Nu cred că mai are rost să menţionăm că LCD TV-ul suportă rezoluţii full HD şi dispune de mai mulţi conectori HDMI. Modelul de 46” va fi comercializat primul la începutul verii în Europa, Korea şi Rusia, fratele mai mare urmând să fie disponibil spre sfârşitul aceluiaş anotimp.