Aşa spune un studiu realizat în Statele Unite pe un număr de 20.000 de persoane care utilizează telefoane mobile. S-a încercat găsirea unor explicaţii şi ele au fost chiar la îndemână. Ambele telefoane sunt preferate de trendseller-eri, de cei care doresc să aibă cel mai promovat telefon al momentului. În plus, o bună parte din cei care au achiziţionat acum doi ani un Motorola RAZR, şi-au făcut abonament pe doi ani pentru el. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu iPhone, şi nu ar fi de mirare ca aceleaşi persoane să-şi fi prelungit contractul pentru terminalul de la Apple.
Din păcate, există şi alte similarităţi, mai puţin pozitive, între cele două telefoane. Ambele aratau sau arată foarte bine, dar dacă sunt luate la bani mărunţi, apar anumite lipsuri. În final, acest studiu subliniază scăderea cotei de piaţă a producătorului Motorola. În ciuda faptului că ei încă mai deţin 25% din piaţa americană, pe piaţa din Europa au de cinci ori mai puţin. Modelele noi, precum MOTOZINE ZN5 sau RAZR2 V9 Ferrari, ar trebui să demonstreze că Motorola încă mai are ceva de spus în această industrie globală.