Google îşi respectă sloganul „don’t be evil” şi dovedeşte, încă odată, că îşi poate atinge scopurile comerciale şi în acelaşi timp este de folos oamenilor. Ultimul exemplu în acest sens este un proiect ambiţios prin care Google, susţinut de alte companii, va facilita conectarea la Internet a peste 3 miliarde de utilizatori din zonele mai puţin favorizate ale lumii.
Liberty Global, HSBC şi Google, reunite sub numele O3b Networks au pus la punct 16 sateliţi low-cost care vor furniza Internet pentru regiuni precum Asia, America Latină, Orientul Mijlociu şi Africa. Proiectul va fi finalizat în 2010, urmând ca pe viitor să fie adăugaţi şi alţi sateliţi.
Este evident faptul că Google urmăreşte să-şi rotunjească veniturile prin această acţiune. Cu cât mai mulţi utilizatori de Internet, cu atât mai mulţi bani pentru Google. Însă, ceea ce trebuie reţinut din acest proiect, este faptul că ambele părţi au de câştigat. Google îşi creşte veniturile, iar oamenii săraci din zonele amintite primesc Internet. De cele mai multe ori, marile companii taxează (într-un fel sau altul) utilizatorul pentru a câştiga mai mulţi bani. Google a găsit formula ideeală, se pare, prin care nimeni nu are nimic de pierdut.