În 2008, Samsung a rupt buzunarele a numeroşi împătimiţi ai telefoanelor mobile de top – au vândut peste 10 milioane de dispozitive cu touchscreen, cele mai populare fiind Samsung i8510 INNOV8 şi Samsung Pixon, ultimul dintre ele testat şi de go4it. Cercetarea realizată de către Strategy Analytics mai relevă că totalul terminalelor achiziţionate de la compania sud-coreeană se învârte în jurul valorii de 37 de milioane, ceea ce înseamnă aproape o treime din totalul pieţei.
Şi mai interesant este că, dintre telefoanele cu ecran senzitiv, cele mai multe s-au dat în Europa (4 milioane) şi în Statele Unite (2,2 milioane). Pe principalele pieţe din Asia (Coreea şi China), Samsung a dat doar 1,12 milioane de exemplare, respectiv 910.000 mii.
Era de aşteptat ca Samsung să se evidenţieze la capitolul telefoane cu touchscreen, din moment ce Nokia abia spre sfârşitul anului a anunţat astfel de gadgeturi (Nokia 5800 Xpress Music şi Nokia N97). Ar fi interesant de văzut cum se împart restul producătorilor care au mizat pe telefoane cu touchscreen, în special HTC şi Apple.