LG este o companie din ce în ce mai populară pe meleagurile ţării noastre. Rezultatele din 2008 sunt cât se poate de edificatoare: LG România a avut o creştere cu 20% faţă de 2007 şi o cifră de afaceri de 152 milioane dolari, cifre ce demonstrează că produsele LG sunt foarte bine vândute în România. Iar sud-coreenii nu duc deloc lipsă de diversitate, oferta lor cuprinzând telefoane mobile, televizoare, monitoare, unităţi optice, playere audio şi sisteme home-theater, electrocasnice şi aparate de aer condiţionat. Iată procentual cât a reuşit să obţină LG pe piaţa din România, conform rezultatelor din 2008:
Telefoane mobile: 7,4 % cota de piaţă (locul IV, cel mai probabil după Nokia, Samsung şi Sony Ericsson);
Televizoare LCD: 18,5 % (locul II)
Televizoare cu plasmă: 33,6% (locul II)
Monitoare LCD: 23,7% (locul I)
Microsisteme audio: 24% (locul II)
Sisteme home-theater: 17% (locul II)
Unităţi optice: 22% (locul I)
Echipamente de climatizare: 12% (locul II)
Frigidere: 28% (locul II)
În contextul economic actual, compania nu estimează pentru anul 2009 o rată de creştere similară cu cea din anii anteriori, dar planifică o creştere bazată pe optimizarea potofoliului de produse şi pe creşterea cotei de piaţă.