Marketingul Apple este unul foarte bun, asta este deja clar. De
fapt, este atât de bun încât, uneori, nu are nevoie să mişte un
deget pentru a beneficia de o porţie de reclamă gratuită. Până şi
persoanele înaintate în vârstă fac reclamă (involuntară sau nu)
produselor Apple.
O bătrână de 99 de ani care, probabil printre
altele, are probleme de vederea s-a hotărât să încerce un nou leac
pentru boala sa: iPad. Evident, leacul în cauză a fost prescris de
medic, de unde concluzia răutăcioasă că
iPad-ul se dă doar pe reţetă.
Bătrâna despre care se vorbeşte în propoziţie, din cauza
problemelor cu vederea, renunţase să mai scrie şi să mai citească.
Pentru a-i retrezi interesul faţă de aceste activităţi, doctorul
i-a prescris un iPad.
Se pare că tratamentul a avut succes. Bătrâna de 99 de ani
a reînceput să scrie şi să citească. Pe iPad,
evident. La acest deznodământ au contribuit fonturile
foarte mari şi luminozitatea dată la maxim a ecranului.
Clipul video care însoţeşte această poveste are deja peste
100.000 de vizualizări pe YouTube.