3 milioane de iPad-uri vândute în 80 de zile

3 milioane de iPad-uri vândute în 80 de zile

Recunosc că pentru mine, ca posesor de laptop, atracţia
iPad-ului
este minimă. Este o „jucărie” ce nu-mi poate sluji în
scop profesional şi nici nu poate înlocui telefonul mobil. Este un
tip nou de produs, poziţionat între telefon şi laptop, pentru care
nu există o nevoie specifică. Dacă laptopul, respectiv telefon
servesc nevoi specifice, iPad-ul este mai mult un moft.

Un moft care se bucură de un mare succes, se pare. În mai puţin
de trei luni, mai precis în 80 de zile, Apple a vândut peste 3
milioane de exemplare. Ţinând cont că la 31 mai se ajunsese la 2
milioane de exemplare, un milion de iPad-uri s-au vândut
doar în primele trei săptămâni ale lunii iunie
.

De asemenea, a crescut foarte mult şi numărul aplicaţiilor de
iPad. La această dată sunt disponibile peste 11.000 de
aplicaţii
. Tot la 31 mai, de când datează ultimul raport,
existau numai 5.000 de aplicaţii de iPad.

Cu siguranţă, nu doar produsul în sine reuşeşte să convingă
utilizatorii. Puterea de convingere a lui Steve Jobs are un rol
deosebit de important în cazul tuturor produselor Apple.

iPad

Tags:
Urmărește Go4IT.ro pe Google News