Nu vă grăbiţi să judecaţi. Nu le scoateţi ochii celor de la
Bugatti că dezvoltă o maşină mai scumpă decât Veyron şi folosesc un
sistem de operare cu probleme. O privire mai atentă la
ecranul din spatele volanului ne arată o fereastră de eroare care
aduce mult cu cele din Windows. Cum ceasurile analogice
pentru viteză şi puterea folosită sunt amplasate central pe
consolă, ecranul LCD din spatele volanului ar trebui să indice
turaţia motorului de 1.000 de cai, viteza digitală şi alte
informaţii specifice. În cazul de faţă, cei de Top Gear din Marea
Britanie au pozat un prototip
funcţional. Vă puteţi închipui că versiunea finală va fi
impecabilă.
Mai mult, încă nu se ştie
sigur dacă super-limuzina cu motor de 8 litri
şi o viteză maximă de 350 km/h va intra în producţie.
Pentru a vă face o idee în legătură cu exclusivitatea ei, un Rolls
Royce Phantom este mai mic şi probabil că va fi de câteva ori mai
ieftin dacă Galibier va fi lansat. Până atunci, aflaţi că niciuna
din cele opt ţevi de eşapament nu are doar rol decorativ, iar
pentru blocurile optice s-au folosit LED-uri.