În urma unui studiu realizat de eMarketer.com, reprezentantele sexului frumos au întrecut bărbaţii la prezenţa online pe Internet, în anul 2007. Deocamdată, doar in Statele Unite. 51,7% din populaţia virtuală este de sex feminin, dar mai interesant este că din 2000 până în prezent cresterea procentuală a fost de 12,4% la femei şi doar 3,2% la bărbaţi. Alte şase sondaje realizate de diverse instituţii confirmă această statistică.
La nivel global, procentul este de sub 50% datorită diferenţierilor legate de raport numeric, vârstă, prejudecăţi, religie şi accesul limitat la tehnologie.
Autorul raportului ne spune că schimbările demografice vor avea un rol important, astfel: „ Creşterea conţinutului online cu particularităţi atractive pentru adolescente, cum ar fi socializarea virtuală, va duce la o şi mai mare utilizare din partea lor.” (cbc)
Doar 66% din cele 97,2 milioane de femei se uită la clipuri video online în timp ce procentul de bărbaţi este de 78% (din totalul de 90,9 milioane). Cine doreşte să citească raportul complet va trebui să scoată din buzunar 695 $, mai multe detalii găsiţi aici.