Pentru cei care au fost cuminţi şi au ştiut să gestioneze
lucrurile corect, criza a luat sfârşit. Sony Ericsson, de exemplu,
şi-a revenit după perioadă mai dificilă de anul trecut.
Compania japonezo-suedeză înregistrează al doilea trimestru
consecutiv pe profit. Practic, se poate spune că prima jumătate a
anului a mers bine. După ce în primul trimestru au avut 21 de
milioane profit, în al doilea cei de la Sony Ericsson au
înregistrat un plus de 12 milioane de euro.
În al doilea trimestru, Sony Ericsson a vândut 11 milioane de
terminale, cu 4% mai mult decât aceeaşi perioadă a anului trecut.
Din păcate, cota de piaţă a rămas neschimbată, fiind estimată la
aproximativ 4% din piaţă.
Revirimentul se pare că se datorează în mare măsură
dispozitivelor inteligente. Au pus serios umărul al
revenire terminale precum
Xperia X10 şi
Vivaz.