Integrarea serviciilor Twitter cu sistemul de operare iOS 5 a triplat practic peste noapte numărul de utilizatori nou înscrişi în cadrul reţelei de socializare.
Potrivit CEO-ului Twitter, Dick Costolo, parteneriatul cu Apple este cel mai mare sprijin de care s-a bucurat reţeaua de socializare în istoria sa recentă, ale cărui efecte au început să fie resimţite încă din prima zi în care iOS 5 a devenit disponibil pentru publicul larg.
Accesibil chiar din meniurile aplicaţiilor livrate cu iOS 5, serviciul Twitter Photo Sharing este şi el mult mai utilizat decât până acum, oferind utilizatorilor de produse Apple o modalitate comodă pentru a încărca online pozele opţiune cu ajutorul camerei foto.
CEO-ul Twitter a continuat descriind reţeaua de socializare pe care o administrează drept alegerea ideală pentru produsele Apple. Costolo şi-a explicat punctul de vedere evidenţiind faptul că ambele companii au îmbrăţişat de-a lungul timpului o filozofie comună, prin care au omis în mod intenţionat funcţii cheie din produsele oferite, doar pentru a le introduce apoi la momentul potrivit, acaparând atenţia publicului.
Motivele exacte pentru care Apple a ales Twitter în locul Facebook – o reţea de socializare cu şi mai mulţi adepţi – nu au fost dezvăluite cu exactitate. Indiferent de motive, decizia oferă un sprijin important ajutor pentru Twitter, o reţea care a crescut de la 100 milioane de actualizări zilnice la începutul acestui an, la peste 250 milioane în prezent.
Numărul de utilizatori care accesează reţeaua Twitter de pe telefonul mobil a crescut şi el în medie cu 40 % pentru fiecare trimestru, tendinţă care nu poate decât să se amplifice după intrarea produselor Apple în ecuaţie.