Sutele de mii de Nintendo Wii vândute în Japonia în fiecare săptămână se traduc printr-un succes inimaginabil la vremea lansării consolei. Wii a reușit așadar în doar 10 luni de existență să depășească și cele mai optimise previziuni, cu cele 9 milioane de exemplare vândute în întreaga lume. Aproape că vorbim de 1 milion de unități comercializate pe lună.
La succesul Wii contribuie doi factori importanți: prețul și gameplay-ul. Nintendo Wii face parte din noua generație de console, alături de Microsoft Xbox 360 și Sony PlayStaion 3, dar este cea mai ieftină. E drept, nu este nici cea mai performantă din punct de vedere grafic, dar are ca atu sistemul de control al jocurilor, care presupune mișcarea efectivă a gamepad-urilor.
Pentru fanii celebrului joc Mario, Nintendo pregătește pentru luna cadourilor două versiuni: Super Mario Galaxy și Super Smash Bros Brawl, care vor mai crește vânzările consolei Wii.
În ceea ce privește numărul consolelor vândute de concurență, lucrurile stau cam așa: Xbox 360 s-a vândut în aproape doi ani în 8.9 milioane de exemplare, iar PlayStation 3 în aproximativ 3.7 milioane în mai puțin de 12 luni. Este ciudat totuși acest studiu efectuat de compania GfK din Germania, căci intră în contradicție cu declarațiile recente ele lui Sony, care susține că a depășit pragul de 6 milioane de PS3-uri vândute. Pe cine să credem?