După eşecul înregistrat cu HTC Flyer, o tabletă lansată în luna mai 2011 şi scoasă din producţie înainte de finele anului, producătorul taiwanez de electronice încearcă din nou să pătrundă în piaţa tabletelor, mizând pe un concept de design cu totul nou.
Viitoarea tabletă încă nu a primit un nume oficial şi nici dată precisă de lansare. Fără a da prea multe detalii, un purtător de cuvânt al companiei a precizat că noul produs va a avea un set de calităţi cu totul speciale, gândite să o pună în avantaj faţă de principalii săi competitori: tableta Nexus 7 creată de Asus şi Google, gama de tablete Apple iPad, respectiv tabletele Amazon Kindle Fire şi Microsoft Surface.
Printre puţinele lucruri pe care le putem spune cu un grad mare de certitudine este că HTC nu va renunţa la platforma Android, livrând noua tabletă împreună cu o versiune actualizată a acestui OS. Cât despre expresia“design unic”, aceasta pare să indice că HTC s-a hotărât în sfârşit să renunţe la aspectul de smartphone supradimensionat al tabletei HTC Flyer şi depune eforturi pentru a aduce ceva cu totul nou în peisaj.
Momentan, HTC se află într-un con de umbră, indus de eşecul pătrunderii pe piaţa tabletelor şi vânzările în scădere înregistrate pe piaţa smartphone, ambele ducând la o reducere cu 13% a veniturilor anunţate pentru jumătatea acestui an. Tot un eşec poate fi socotită şi excluderea HTC de pe lista companiilor selectate de Microsoft pentru producerea de telefoane inteligente bazate pe Windows Phone 8.
Poate o tabletă să ofere soluţia salvatoare, scoţând HTC de pe lista neagră a companiilor pierdute în anonimat? Privind noutăţile venite de la producători ca Asus, Apple şi mai nou, Microsoft, pare greu de crezut.