Alphabet a dezvăluit veniturile Google pentru intervalul Q2-2017, arătând că planurile anunţate în urmă cu ceva timp pentru restructurarea business-ului, împărţind compania pe mai multe subdivizii grupate sub brandul Alphabet în funcţie de aria de activitate, dau rezultate.
Deşi la suprafaţă, Google pare că a scăzut puţin în dimensiuni, în realitate Alphabet funcţionează ca o maşinărie bine unsă, generând în intervalul Q2-2017 venituri de 26 miliarde dolari, cu 21% mai mult decât anul anterior. Din venitul NET de 6.2 miliarde dolari, 2.7 miliarde merg însă la plata amenzii record aplicată de Comisia Europeană pentru abuz de poziţie dominantă şi promovarea propriului serviciu de cumpărături în defavoarea concurenţei, rămânând un profit NET de 3.5 miliarde dolari.
Vânzarea de reclame, cea mai profitabilă activitate a companiei, a generat venituri 22.7 miliarde dolari, în creştere cu 18% faţă de anul anterior. Avântul se datorează în principal unei creşteri cu 52% a numărului de click-uri plătite, ramuri cum ar fi Nest (companie specializată în sisteme de automatizare pentru locuinţe), Fiber şi alte companii generând însă pierderi cumulate de 772 milioane dolari.