Anul trecut, Samsung a vândut 30 de modele diferite de smartphone-uri pe diferitele pieţe pe care activează, iar rivala Apple doar trei. Chiar şi în aceste condiţii, veniturile Samsung din dispozitive mobile au fost de 80,9 miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat vânzări aproape duble, de 158,5 miliarde de dolari.
Ambele companii se prregătesc să lanseze în acest an modele vârf de gamă ieşite din comun. Samsung trebuie, cu Galaxy S8, să recâştige încrederea clienţilor după dezbaterea Galaxy Note7.
De cealaltă parte Apple va marca zece ani de iPhone cu lansarea în toamnă a iPhone 8. Despre terminalul companiei din Cupertino se zvoneşte că va împrumuta multe dintre elementele de design şi tehnologiile folosite de Samsung în seria sa premium Galaxy S. Este vorba, printre altele, de un ecran curbat cu tehnologie AMOLED şi tehnologie de încărcare wireless.
Statista a realizat un infograf în care arată cum au evoluat veniturile din dispozitive mobile (smartphone-uri, tablete, ceasuri şi brăţări inteligente, accesorii) ale celor două mari rivale din 2012 şi până astăzi.