Fitbit, liderul global pe piaţa de brăţări de fitness, va cumpăra producătorul de ceasuri inteligente Pebble, potrivit unor surse ale publicaţiei The Information. Pebble şi-a lansat produsele pe piaţă în 2012 în urma unei campanii de succes pe Kickstarter. La începutul acestui an, însă, compania a avut dificultăţi financiare şi a concediat un sfert dintre angajaţi. Fondatorul Pebble, Eric Migicovsky, declara atunci că brandul se va concentra pe caracteristicile de fitness şi sănătate ale produselor sale.
Producătorul de smartwatch-uri a pierdut în acest an şi un angajat-cheie, Itai Vonshak, responsabil cu dezvoltarea interfeţei Timeline. Acesta a plecat la Intel.
Potrivit Engadget, Fitbit va plăti între 34 şi 45 de milioane de dolari pe Pebble. Suma este mai mică decât alte oferte primite în trecut de companie, dar refuzate.
Se pare că după finalizarea achiziţiei marca Pebble va dispărea, iar tehnologiile sale vor fi încorporate în produsele Fitbit.