UPDATE 12.12.2018/16:35: În urma criticilor la adresa parteneriatului cu un brand de fake-uri precum Supreme Italia, Samsung a anunţat că va reevalua această decizie. Leo Lau a publicat pe contul lui de Weibo următoarea declaraţie: „De curând, Samsung Electronics a anunţat la lansarea modelului Galaxy A8s că va lucra alături de SUpreme Italia pe piaţa din China. În prezent reevaluăm această colaborare şi regretăm inconvenienţa creată.”
Articolul original: În cadrul anunţului noului Galaxy A8s, primul smartphone cu ecran perforat de la Samsung, producătorul sud coreean a anunţat un parteneriat cu brandul de lifestyle Supreme, care a confirmat pe această cale şi deschiderea unor puncte de vânzare în China. Din păcate însă, acest „Supreme” nu este brandul original ci un „fake” numit „Supreme Italia”, care se foloseşte numele şi logo-ul companiei americane din New York datorită unei ambiguităţi legislative din Italia.
Supreme este un brand foarte apreciat în special de către tineri, produsele acestuia variind de la îmbrăcăminte la accesorii, huse pentru telefoane şi chiar şi o cărămidă cu logo-ul său. Toate sunt exclusiviste şi mai scumpe decât produsele altor branduri, multe fiind realizate în parteneriat cu parteneri cu renume precum Luis Vuitton sau Jordan.
Acum, Supreme Italia se foloseşte astfel de brandul Supreme pentru a vinde produse false, singurul motiv pentru care poate opera fiind o decizie judecătorească din Italia, din pricina unei legislaţii slabe pentru astfel de situaţii. Reprezentanţii Samsung care au pus bazele acestui parteneriat fie nu a ştiut că Supreme Italia nu este adevăratul brand, fie nu au dat importanţă diferenţei dintre acestea, atât timp cât logo-ul şi produsele arată similar.
După ce informaţia a ajuns în presă, Samsung confirmat prin intermediul lui Leo Lau, digital marketing manager pentru divizia din China, pentru Hypebeast că lucrează cu Supreme Italia:
„Colaborăm cu Supreme Italia, nu cu Supreme NYC. Supreme NYC nu are permis de comercializare sau promovare în China, însă Supreme Italia a obţinut aceste autorizaţii pentru regiunea Asia Pacific (în afară de Japonia).”
De asemenea, adevăratul Supreme, compania din New York a oferit o declaraţie prin care încearcă să se depărteze de aceste branduri:
„Supreme nu lucrează cu Samsung, nu deschide un magazin în Beijing şi nu participă la un show Mercedes-Benz. Aceste afirmaţii sunt false şi răspândite de o organizaţie care vinde bunuri contrafăcute.”
Este oarecum ciudat ca Samsung, cel mai mare producător de smartphone-uri din lume să se asocieze cu un brand „fake”, dar totodată ironic, având în vedere că acest parteneriat pare să fie exclusiv pieţei din China, sursa multor alte fake-uri.