Nike a lansat o pereche de ochelari de soare, concepută special pentru atleţii care participă la Rio 2016, care costă 1.200 de dolari. Ochelarii nu fac altceva decât să protejeze ochii de razele soarelui. Prin comparaţie, un headset Oculus Rift costă 600 de dolari, iar unul HTC Vive 800 de dolari.
Numiţi Nike Wing, ochelarii sunt realizaţi dintr-o singură bucată de sticlă, în colaborare cu producătorul de lentile german Zeiss. Potrivit Nike, ochelarii sunt inspiraţi de anatomia umană.
Ochelarii Wing cântăresc doar 26 de grame şi pot fi comandaţi pe site-ul Nike.
Nike nu este singura companie care a lansat ochelari speciali pentru sportivii care participă la Jocurile Olimpice din Rio. Solos a prezentat pe Kickstarter Smart Cycling Glasses, o preche de ochelari inteligenţi pentru ciclişti. Aceştia nu oferă numai protecţie împotriva razelor soarelui, ci dispun şi de un display virtual similar cu cel de pe Google Glass. Deşi sunt inteligenţi, aceşti ochelari sunt mult mai ieftini decât cei ai Nike, putând fi comandaţi la preţul de 374 de dolari.