Producătorul de ediţii de lux ale smartphone-urilor Apple şi Samsung, Caviar, crede că există o piaţă şi pentru accesorii, nu doar pentru telefoane. Astfel, compania a listat la vânzare mai multe versiuni personalizate cu materiale exclusiviste pentru AirPods Pro, noile căşti wireless de la Apple. Acestea sunt dedicate „bogaţilor”, fiind listate la preţuri care încep de la 1.320 de dolari la 70.000 dolari, în funcţie de materialele folosite. Evident, cea mai scumpă versiune este din aur.
Caviar deja producea versiuni personalizate de AirPods în versiunea standard, însă cea mai ieftină era 1.000 de dolari şi cea mai scumpă 1.160 de dolari. Modelele AirPods Pro pornesc de la 1.320 dolari, într-o versiune „Crystal”, cu piele de culoare albă, şi pot ajunge până la 1.550 într-o versiune de piele de culoare roz. De asemenea, căştile sunt vopsite în culorile carcasei, fiind disponibile şi variante verzi sau maro.
Desigur Caviar AidPods Pro GOLD EDITION este varianta care întoarce toate privirile. Cu un preţ de 67.790 dolari, acesta este un produs cu adevărat exclusivist. Corpul căştilor este realizat din aur, la fel cum este şi corpul carcasei de încărcare. Nu vorbim despre o carcasă suflată sau placată cu aur. Vorbim despre obiecte realizate din aur. Se pare că cineva şi-a dorit atât de mult să aibă singurele căşti AirPods Pro din aur, încât acestea sunt deja indisponibile. Acest model este unicat şi nu vor fi produse altele.
Cu siguranţă însă, Caviar va produce şi alte ediţii de AirPods şi AirPods pro „de lux”, întrucât revine odată la câteva săptămâni cu noi modele. Acest lucru sugerează că există o categorie de cumpărători cu mulţi bani, care îşi doresc tehnologie nouă într-un format mai exclusivist. Totuşi, 70.000 de dolari pentru o pereche de căşti care costă în mod normal 250 de dolari poate fi considerat un preţ mare chiar şi pentru unii milionari în dolari.