Samsung pare să aibă o reală problemă cu cele mai recent update-uri de firmware pentru Galaxy Watch 4, dispozitivele încetând să mai funcționeze la scurt timp după aplicarea pachetului de actualizare.
Constituind pretext ideal pentru un eventual proces colectiv, solicitând milioane de dolari despăgubiri din partea Samsung, revizia de firmware etichetată R8xxXXU1GVI3 lasă dispozitivele abia actualizate într-o stare aparent irecuperabilă. Concret, exemplarele Watch 4 proaspăt actualizate cu firmware-ul sus menționat continuă să funcționeze doar până la prima descărcare a bateriei, dispozitivul oprit bun fiind imposibil de repornit ulterior. Aparent chiar și aplicarea unei alte versiuni firmware, cât timp smartwach-ul este în stare de funcționare nu rezolvă problema, Samsung cerând aducerea dispozitivelor actualizate la centrele de service autorizate.
Și mai grav pentru Samsung este că problema nu se manifestă doar într-o regiune anume, ci pare să fie un „fenomen” cu acoperire globală, oriunde seria Galaxy Watch 4 (inclusiv modelul Classic) a fost comercializat.
Momentan nu este clar dacă problema se manifestă la toate exemplarele Watch 4 actualizate cu această versiune de firme, sau este mai degrabă vorba de un bug manifestat în mod sporadic.
Contactați pentru clarificări, oficialii Samsung au oferit următoarea declarație:
”Suntem conștienți că un număr limitat de modele din seria Watch 4 nu pornesc în urma unei actualizări recente a software-ului (VI3). Am oprit actualizarea și vom lansa un nou software în curând.
Recomandăm clienților care se confruntă cu această problemă cu seria Galaxy Watch 4 să viziteze cel mai apropiat centru de service Samsung sau să sune la un centru de contact.”
Între timp, posesorii Galaxy Watch 4 care nu au aplicat cea mai recentă actualizare de firmware sunt încurajați să aștepte următorul patch distribuit de Samsung.