Retailerul Lidl a introdus în ofertă un smartwatch sub marca proprie SilverCrest, la prețul de 300 de lei. Dispozitivul are ecran color TFT, include tehnologie GPS și senzor pentru măsurarea ritmului cardiac.
Mai mult, ceasul inteligent măsoară pașii, caloriile consumate, durata perioadelor de activitate și monitorizează somnul.
Pe ecran, ceasul SilverCrest afișează ora, informații meteo, dar și notificări primite de la telefon, precum apeluri telefonice, mesaje, înregistrările din calendar și activitatea din rețelele de socializare.
Ceasul se sincronizează cu telefonul prin intermediul aplicației dedicate, care este compatibilă cu platformele Android și iOS. Garanția oferită la dispozitiv este de 3 ani.
Compania a introdus recent în ofertă și un aspirator robot, la prețul de 700 de lei. Aparatul este unul de tip 2-în-1, cu funcții de aspirare și spălare.
În decembrie, retailerul Lidl a lansat și o serie de dispozitive inteligente de tip smart home sub brandul ZigBee. Printre acestea se numără un dispozitiv gateway, o priză inteligentă, un bec și un senzor de mișcare. Produsele au prețuri curpinse între 50 și 120 de lei.
Sursa: Lidl România
CITEȘTE ȘI:
Smartwatch-urile ar putea detecta COVID-19 cu câteva zile înainte de apariția simptomelor
Studiu: Smartwatch-urile pentru copii sunt extrem de periculoase
Mumkair S300 este o combinație de smartwatch și căști true wireless