Samsung suspendă livrările pentru Galaxy Buds 3 Pro din cauza unor probleme de quality control. Mai mulți utilizatori au raportat probleme de calitate.
În urma plângerilor făcute de clienții care și-au primit deja dispozitivele, Samsung a anunțat că a suspendat livrările pentru noile căști Galaxy Buds 3 până când probleme de calitate vor fi rezolvate, potrivit Android Authority.
Unii dintre primii clienți de Galaxy Buds 3 Pro au raportat probleme de calitate cu, inclusiv dopurile care se rup foarte ușor. Ulterior, utilizatorii au remarcat că Samsung a amânat data lansării produsului pe propria pagină web până la 28 august, în timp ce Amazon a eliminat complet produsul de pe site.
Vestea vine la scurt timp după ce Samsung Coreea a emis o declarație către cumpărătorii de pe piața sa internă, cerându-și scuze pentru orice problemă de control al calității pe care aceștia o întâmpină cu Galaxy Buds 3 Pro.
În declarația făcută, Samsung Coreea a menționat, de asemenea, că va efectua o inspecție amănunțită a căștilor înainte de data de lansare din 24 iulie, dar nu a menționat o întârziere a lansării.
Defectul semnalat de utilizatorii nu este unul major. Se pare că dopurile din cauciuc ale căștilor se pot deteriora destul de ușor în momentul în care utilizatorul vrea să le scoată pentru a le schimba sau curăța.
Mai multe rapoarte ale utilizatorilor spun că dopurile pentru urechi ale Galaxy Buds 3 Pro sunt destul de fragile și se pot rupe atunci când încercați să le scoateți de pe căști. Problema pare să provină din designul actualizat al acestor componente, care utilizează un inel de plastic dur la baza vârfurilor din silicon, care se fixează pe căști pentru o potrivire perfectă.
Utilizatorii afectați spun că siliconul se rupe la bază în momentul în care vor să îndepărteze dopurile pentru urechi, lăsând inelul de plastic dur atașat de căști.