BeReal, aplicația îndrăgită de Gen Z, a fost cumpărată pentru 500 de milioane de euro

BeReal, aplicația îndrăgită de Gen Z, a fost cumpărată pentru 500 de milioane de euro
Foto: Alexandre Yazdi/X (Twitter)

Aplicația îndrăgită de Gen Z BeReal a fost achiziționată pentru 500 de milioane de euro. Ca parte a acestei achiziții, co-fondatorul și CEO-ul BeReal, Alexis Barreyat, va părăsi compania după o perioadă de tranziție.

Aymeric Roffé, CEO-ul aplicației sociale Wizz, una dintre aplicațiile Voodoo (un editor francez de aplicații și jocuri mobile), va prelua funcția de CEO al BeReal.

Aplicația îndrăgită de Gen Z, care are peste 40 de milioane de utilizatori activi, a câștigat popularitate în timpul pandemiei. În ciuda succesului inițial, compania a întâmpinat dificultăți în creșterea bazei de utilizatori și căuta un cumpărător, deoarece rămânea fără finanțare.

„BeReal a realizat o loialitate și o creștere incredibile a utilizatorilor, demonstrând că există o nevoie universală de a împărtăși experiențe reale și nefiltrate cu prietenii apropiați”, a declarat Alexandre Yazdi, cofondator și CEO Voodoo, într-un comunicat de presă.

„Suntem foarte entuziasmați să ne reunim echipele și să valorificăm know-how-ul și tehnologiile diferite ale Voodoo pentru a transforma BeReal într-o rețea socială iconică pentru autenticitate”, a adăugat acesta.

BeReal, aplicația îndrăgită de Gen Z, are ca scop „încurajarea conexiunilor autentice”

Voodoo afirmă că achiziția va oferi BeReal oportunitatea de a dezvolta și lansa noi funcții și de a se concentra din nou pe creștere prin marketing organic și plătit pe diverse piețe. Voodoo intenționează să facă acest lucru utilizând experiența sa în dezvoltarea și creșterea produselor mobile, așa cum a făcut cu Helix Jump, Mob Control, Block Jam 3D și Wizz, notează Tech Crunch.

BeReal a fost fondată în 2019 cu misiunea de a încuraja conexiuni autentice și needitate într-o perioadă de postări și povești perfecte pe Instagram. Pe BeReal, utilizatorii primesc o notificare în fiecare zi care îi îndeamnă să posteze într-un interval de două minute. Lipsa de „like-uri” sau „followers” pe platformă creează un spațiu pentru împărtășirea momentelor reale fără presiunea de a performa.

Deși BeReal a început cu un concept simplu, compania a lansat o serie de funcții suplimentare în ultimul an, cum ar fi grupurile, mențiunile, postări multiple pe zi, postări fixate și un feed „prieteni ai prietenilor”.

„Voodoo are un istoric dovedit în a genera o creștere semnificativă în aplicațiile mobile. Resursele și expertiza lor vor ajuta BeReal să urmeze o cale de creștere durabilă, continuând în același timp să-și îndeplinească misiunea de a crea o lume autentică care te menține conectat cu oamenii de care îți pasă cu adevărat”, a declarat Barreyat.

Voodoo afirmă că BeReal este una dintre cele mai populare rețele sociale în cele trei piețe cheie ale sale: Statele Unite, Japonia și Franța. Compania spune că jumătate dintre utilizatorii din aceste țări folosesc aplicația cel puțin șase zile pe săptămână.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș
Ştefan Trepăduș este blogger din 2009, abordând subiecte legate de cultură și de tehnologie. După un an petrecut într-o agenție de social media și doi ani în presa locală, el s-a reîntâlnit cu domeniile mai dragi inimii lui, știința și tehnologia, în cadrul grupului Gândul Media Network. citește mai mult