Bolt anunță că lansează serviciul de livrare de mâncare Bolt Food în România. Acesta vine la câteva săptămâni după anunțul că Uber Eats se retrage de la noi din țară. De altfel, Bolt Food pare să fi fost pus la punct într-un timp record, întrucât dorește să ocupe golul din piață lăsat de către Uber. Compania spune că totul a durat doar câteva săptămâni, în loc de câteva luni, cât durează de obicei.
Aplicația Bolt Food a fost deja lansată pe magazinele de aplicații App Store de pe iOS și Google Play Store pentru Android. Aceasta folosește numărul de telefon și e-mail-ul pentru înregistrarea contului, dar dacă ai deja un cont Bolt, detaliile contului sunt automat transferate. Practic, nu mai ai nevoie să îți setezi adresele favorite dacă le ai deja salvate în Bolt. Poți începe să comanzi direct, fiind deja mai mult de 100 de restaurante înregistrate în aplicație.
De altfel, interfața este familiară celor care au folosit Uber Eats înainte, tranziția utilizatorilor între cele două aplicații fiind rapidă. Bolt se laudă cu faptul că toate livrările Bolt Food sunt fără contact, deci este necesară înregistrarea unui card. În perioada de lansare (până pe 3 iunie), livrările vor fi gratuite în limita a 4 kilometri.
Ca orice serviciu care intră pe piață, acesta este momentan disponibil doar în București. Bolt Food va primi pe parcurs acces la noi restaurante, pe măsură ce parteneriatele sunt stabilite. De asemenea, livrările pot fi făcute pe o rază de 8 kilometri de la locul comenzii momentan. Această limită va fi extinsă în curând, odată cu expansiunea serviciului.
România este cea de-a treisprezecea țară din lume care primește acces la serviciul Bolt Food. Acesta a debutat în Estonia în august 2019.
„Activitatea noastră este bazată pe eficiență, astfel încât putem pune la dispoziția clienților, curierilor și partenerilor noștri cea mai bună ofertă de pe piață. Situația curentă a dus deja la schimbări mari de comportament în ceea ce privește livrarea din partea restaurantelor. Bolt oferă un preț mai mic de livrare în comparație cu alte platforme, asigurând, în același timp, pentru livratorii săi, cel mai bun suport. Pentru restaurantele care lucrează cu Bolt Food, baza noastră de clienți fideli – oameni care sunt deja atașați de brand, sunt familiarizați cu utilizarea aplicațiilor și cu plata prin card – este o comunitate extraordinară la care pot avea acces”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.