Sistemul de rating de pe Uber este cel care permite sistemului să funcționeze cât mai bine, atât șoferii, cât și clienții având un „scor” agregat din toate calificativele primite de-a lungul timpului. Anterior, doar șoferii puteau să vadă câte stele au primit de-a lungul timpului, însă acum și clienții pot vedea din ce motiv le-a scăzut scorul final în urma unor curse. Iată cum verifici ce calificative ai primit de la șoferii de Uber pe contul tău de client.
Recent, Uber a deschis o nouă secțiune pe site-ul său, numită Privacy Center. Aici poți verifica diverse statistici despre contul tău, poți cere companiei să îți ofere toate datele pe care le au despre tine sub formă de download și poți chiar cere ștergerea contului.
Cea mai importantă capabilitate nouă oferită de Privacy Center este însă cea legată de calificativele fiecărui utilizator în parte. Anterior, puteai verifica în cadrul aplicației Uber doar calificativul general, acel „rating” al contului, care reprezenta o medie a tuturor calificativelor primite. Totuși, nu puteai să vezi câte calificative de fiecare fel ai primit, pentru a putea identifica ce a tras în jos media de pe cont.
Acum însă, poți verifica „Rider ratings” și poți vedea câte calificative de 5, 4, 3, 2 sau o stea ai primit de-a lungul timpului. Tot ce trebuie să faci este să accesezi acest link și să te autentifici cu contul folosit în aplicația Uber. Alternativ, dacă dorești să verifici toate celelalte statistici despre cont, poți intra în Privacy Center, iar de acolo poți naviga în meniul „Browser your data” și apoi n „View my ratings”. Ce nu oferă Uber nici pentru șoferi și nici pentru clienți este o legătură între calificative și curse.
Probabil că, în timp, Uber va integra aceste funcții în aplicația sa de mobil, însă, momentan, aceste informații sunt disponibile doar pe site-ul oficial.
sursa: Engadget