Aplicaţia Instagram pentru mobil primeşte o nouă secţiune “Usage Insights”, unde utilizatorii vor putea găsi informaţii statistice, arătând cât timp au petrecut în reţeaua de socializare.
Ascunsă în măruntaiele aplicaţiei, noua funcţie a fost confirmată de CEO-ul Instagram Kevin Systrom, acesta vorbind despre un „nou set de unelte care vor ajuta comunitatea Instagram să afle mai multe” despre timpul petrecut online.
Modul de folosire al acestei funcţii şi natura informaţiilor puse la dispoziţie nu sunt cunoscute, deocamdată, însă analiza făcută ar putea fi extrem de utilă tocmai administratorilor Instagram, care află în acest mod cât de interesaţi sunt utilizatorii de diverse produse şi preocupările pe care aceştia le au în cadrul reţelei de socializare.
Lăsând la vedere informaţiile colectate despre utilizatori, administratorii Instagram nu fac decât să calce pe urmele Google şi Facebook, care folosesc de mult timp această practică pentru a evita suspiciunile privind colectarea ascunsă de informaţii şi alte întrebări incomode cu privire la modul de folosire a acestor informaţii.