Instagram a anunțat recent că nu intenționează să treacă de la clipuri scurte la videoclipuri de lungă durată. Acum, pagina Creators vine cu o noutate interesantă: creatorii de conținut și brandurile vor putea să adauge mai multe clipuri audio în secțiunea Reels.
Potrivit Instagram, această actualizare „oferă creatorilor o flexibilitate artistică sporită, cu posibilitatea de a alinia vizual conținut audio cu elemente precum text, stick-ere și clipuri, pentru a-și exprima creativitatea într-un mod care se potrivește pentru ei și publicul lor”.
Până acum, utilizatorii puteau include un singur clip audio per Reel, ceea ce limita creativitatea. Cu această actualizare, ei vor putea adăuga până la 20 de melodii diferite într-unul singur. Procesul este foarte simplu. Mai întâi încarcă un videoclip din galeria de pe telefon sau înregistrează unul nou în Reels. Pasul doi: click pe pictograma Music pentru a adăuga prima melodie și pe Add to mix pentru alte cântece.
Ultimul pas: folosesc editorul video integrat de la Instagram pentru a aranja, tăia, suprapune și ajusta volumul fiecărei piese și a crea mix-ul audio dorit. Creatorii de conținut pot programa și efecte sonor care să coincidă cu diferite momente din videoclip sau să adauge voice over-uri.
Actualizarea oferita de Instagram va îmbunătăți semnificativ experiența creatorilor de conținut. Aceștia vor putea să-și împărtășească melodiile cu fanii într-un mod mai simplu și accesibil, fără a mai fi nevoie să apeleze la alte programe de editare a cântecelor. Conform Instagram, mix-ul va purta semnătura celui care l-a creat și fanii vor putea să-l folosească pentru propriile Reels.
Noua opțiune oferă o platformă excelentă pentru artiști de a-și promova muzica și de a interacționa cu publicul lor într-un mod mai dinamic. Va fi interesant de urmărit cum va influența multitrack audio dinamica platformei pe viitor.
Noua opțiune este disponibilă și în țara noastră. Momentan, nu poate fi folosită la capacitate maximă.