Noutatea din Instagram care îi face pe utilizatori să vrea să părăsească platforma definitiv

Noutatea din Instagram care îi face pe utilizatori să vrea să părăsească platforma definitiv
Foto: Shutterstock

Instagram a început recent să testeze o nouă funcție numită „Ad Breaks”. Aceste reclame care nu pot fi oprite întrerup experiența de navigare a utilizatorului, noutatea din Instagram obligându-l să vizioneze o reclamă timp de cel puțin 3-5 secunde înainte de a putea continua să deruleze prin feedul său.

Meta, compania din spatele Facebook și Instagram, s-a bazat întotdeauna pe reclame pentru a-și susține activitatea. Cu toții știm acele reclame personalizate care par să știe exact ce ne interesează? Acesta este punctul forte al Meta.

Totuși, în ultima vreme, compania s-a confruntat cu câteva provocări, cum ar fi reguli de confidențialitate mai stricte și ascensiunea TikTok. Așa că încearcă diferite modalități de a câștiga mai mulți bani, cum ar fi achizițiile în aplicație, abonamentele și noutatea din Instagram, aceste reclame Ad Breaks care nu pot fi oprite.

Noutatea din Instagram care îi face pe utilizatori să părăsească platforma

Instagram a fost întotdeauna destul de bun la integrarea reclamelor în feedurile noastre. Ne-am obișnuit cu toții cu postările sponsorizate care arată aproape identic cu conținutul obișnuit. Sunt ca niște „reclame soft”, încercând să ne mențină interesați fără a fi prea agresive. Dar aceste Ad Breaks sunt diferite. Sunt ca o mică bătaie pe umăr, reamintindu-ne că, până la urmă, Instagram este o afacere.

În prezent, funcția Ad Breaks pare a fi limitată la un grup mic de utilizatori, sugerând că Meta efectuează teste A/B pentru a evalua reacția utilizatorilor și a măsura impactul funcției asupra veniturilor din reclame, notează Android Authority. Va trebui să vedem dacă compania va implementa Ad Breaks pentru toți utilizatorii sau va modifica funcția pe baza feedback-ului.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș
Ştefan Trepăduș este blogger din 2009, abordând subiecte legate de cultură și de tehnologie. După un an petrecut într-o agenție de social media și doi ani în presa locală, el s-a reîntâlnit cu domeniile mai dragi inimii lui, știința și tehnologia, în cadrul grupului Gândul Media Network. citește mai mult