Google a venit cu o actualizare pentru browser-ul Chrome ce-i va bucura pe utilizatorii de dispozitive cu iOS la bord.
Compania promite funcții noi care vor schimba complet experiența de browsing.
Până acum, dacă voiam să căutăm ceva folosind o imagine, trebuia să folosim aplicația separată Google Lens. În prezent, această funcționalitate este integrată direct în Chrome, permițând utilizatorilor să combine imaginile cu textul pentru căutări mai precise și mai relevante.
Să spunem că ați văzut o șapcă verde într-o vitrină și vreți să o găsiți în culoarea mov. Acum puteți să faceți o fotografie și să adăugați nuanța dorită în căutare.
Sau poate aveți o plantă de rozmarin și vreți să aflați cum să aveți grijă de ea. Puteți face o poză și adăuga textul „instrucțiuni de îngrijire”.
O altă noutate este posibilitatea de a salva fișiere și imagini direct în Google Drive și Google Photos, direct din browser. Când salvați un fișier, puteți alege opțiunea „Google Drive”, iar conținutul va fi stocat automat într-un folder special numit „Saved from Chrome”.
Pentru imagini, este suficient să apăsați lung pe acestea și să alegeți „Save in Google Photos”.
Această funcționalitate vine în ajutorul utilizatorilor care se confruntă cu notificări enervante despre spațiul de stocare insuficient.
Pentru utilizatorii din State, Chrome introduce „Shopping Insights”, o funcție care îi ajută să găsească cele mai bune oferte. Când caută un produs, vor primi notificări de tipul „Good Deal Now” direct în bara de adrese.
Aceste notificări oferă informații valoroase despre istoricul prețurilor și alte opțiuni de cumpărare disponibile.
În lunile următoare, această funcționalitate va fi extinsă și în alte regiuni.
Ultima îmbunătățire din listă este noua funcție de vizualizare a hărților cu o singură atingere.
Când vedeți o adresă pe o pagină web, aceasta va fi subliniată, iar printr-un simplu tap veți putea vedea o mini-hartă a locației respective, direct în Chrome, fără a mai fi nevoiți să deschideți Google Maps.
Pentru a beneficia de noile funcții, este necesară autentificarea cu un cont Google. Pentru unele caracteristici specifice, cum ar fi Shopping Insights, trebuie activate anumite setări suplimentare în browser.