Meta lucrează la adăugarea unui mod de discuții bazate pe voce cu chatbot-ul Meta AI, integrat în aplicația de mesagerie WhatsApp în anumite țări și regiuni.
Cu ajutorul unui viitor update pentru WhatsApp, această funcție urmează să fie activată și va permite utilizatorilor chiar să aleagă, dintre zece opțiuni diferite, tipul de voce pe care chatbot-ul Meta AI urmează să o folosească. Conceptul principal este de a ușura interacțiunea dintre utilizatori și aplicația WhatsApp, numeroase funcții urmând să poată fi apelate doar cu ajutorul vocii.
Deja opțiunea de a alege tipul de voce dorit pentru chatbot-ul Meta AI se regăsește în versiunea 2.24.17.16 beta de WhatsApp pentru sistemul de operare Android. O puteți încerca chiar acum dacă dețineți un dispozitiv care rulează o versiune recentă a sistemului de operare Android și vă înscrieți în programul de testare beta a aplicației WhatsApp, disponibil prin intermediul magazinului Google Play Store. Atenție însă, înscrierile în programul de testare beta nu sunt disponibile tot timpul.
După cum aminteam mai devreme, atunci când această opțiune va fi disponibilă pentru toată lumea prin intermediul unei viitoare versiuni stabile de WhatsApp pentru Android (și, probabil, pentru iOS la un moment dat), va permite utilizatorilor să aleagă dintre zece tipuri diferite de voce pentru chatbot-ul motorizat de Meta AI.
Aceste tipuri de voci nu au fost botezate cu niște nume sau denumiri anume, ci, momentan, sunt reprezentate de cercuri colorate de diferite culori, după cum puteți vedea și în imaginea atașată mai sus. Rămâne de văzut dacă aceste cercuri colorate vor simboliza diferite accente, însă, având în vedere că chatbot-ul Meta AI ar trebui sa fie disponibil și în alte limbi decât engleza, culorile probabil vor fi folosite pentru a reprezenta tonul interlocutorului suplinit de rutinele AI de la Meta.
WhatsApp este doar una dintre platformele celor de la Meta, companie care se ocupă și de rețelele de socializare Facebook, Instagram și Threads, dar și de aplicația de mesagerie alternativă (Facebook) Messenger. Ambele platforme de mesagerie ale companiei – WhatsApp și Messenger – sunt atât de populare, încât au fost incluse în categoria “Gatekeepers” de către autoritățile Uniunii Europene în noua legislație DMA (Digital Markets Act) valabilă pe teritoriul UE.
Sursa: GSMArena.com