YouTube nu vrea ca utilizatorii să se plictisească, astfel că lucrează la noi funcții AI

27.03.2024
YouTube nu vrea ca utilizatorii să se plictisească, astfel că lucrează la noi funcții AI

YouTube testează noi funcții bazate pe inteligența artificială. Acestea vor ajuta utilizatorii să nu se plictisească în timp ce vizualizează clipuri pe platformă.

YouTube testează o nouă modalitate de a trece la cele mai bune părți ale videoclipurilor folosind inteligența artificială, conform echipei tehnice YouTube Creator. Potrivit Android Authority, funcția este în curs de testare și deocamdată este disponibilă numai pentru utilizatorii YouTube Premium selectați din SUA. Aceasta utilizează datele despre comportamentul unui utilizator și inteligența artificială pentru a prezice și a trece la părțile la care oamenii ar dori să ajungă.

Astfel, sistemul ar trebui să funcționeze după cum urmează: Când un utilizator atinge de două ori ecranul pentru a da skip unei părți din clip de care nu este interesat, un nou buton pentru videoclipurile eligibile va trece direct la partea din cronologie pe care inteligența artificială a prezis-o.

YouTube testează noi funcții pentru a nu lăsa utilizatorii să se plictisească

Testele acestea urmează eforturile recente ale companiei de a face platforma YouTube mai funcțională și mai atractivă printr-un nou design. Este o strategia care ar putea da rezultate și va face mai mulți utilizatori să treacă la abonamentul YouTube Premium, deoarece este o funcție care va fi disponibilă doar pentru utilizatorii Premium, sau cel puțin așa pare.

Nu se știe dacă această funcție va deveni o caracteristică obișnuită după testare și nici echipa nu a menționat dacă va fi disponibilă pentru utilizatorii non-Premium. Ar fi un gest generos din partea companiei care a investit foarte mult în lupta împotriva extensiilor de tip ad-block.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Curios din fire, fascinat de tehnologie, jocuri, gadgeturi și pasionat de lumea auto, Ionuț și-a început cariera în jurnalism alături de echipa WASD.ro. De acolo a urmat o incursiune în presa automobilistică, alături de ProMotor. Când nu scrie despre mașini, redactează articole despre cele ... citește mai mult