Autoritățile SUA obligă Tesla să „repare” 48.000 de mașini Model 3 Performance

30.04.2022
Autoritățile SUA obligă Tesla să „repare” 48.000 de mașini Model 3 Performance

Tesla pare că se confruntă cu o nouă problemă cu mașinile sale la fiecare câteva săptămâni. Din fericire, atunci când compania trebuie să cheme mașini în service, rezolvarea poate fi realizată automat, printr-un update de software, așa că nu implică timp pierdut pentru clienții săi. De data aceasta, NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) din SUA, obligă compania să repare 48.000 de mașini Model 3 Performance, vândute între 2018 și 2022, care nu afișau corect unitatea de măsură în care este afișată viteza într-un anumit mod de funcționare al mașinii.

Tesla Model 3 Performance nu afișează corect unitatea de măsură a vitezei

Autoritățile SUA obligă acum Tesla să ofere un update de software pentru toate variantele Model 3 Performance, care, atunci când sunt configurate pe modul de funcționare „Track Mode”, nu mai afișează unitatea de măsură a vitezei. În mod normal, în apropierea indicatorului digital de viteză, ar trebui să apară km/h sau mph, dar în modul Track, care presupune că șoferul este pe circuit, primind performanță maximă de la motorul electric, acest detaliu nu apare.

NTHSA sugerează un update de software și notificarea tuturor proprietarilor mașinilor care au această problemă. Se pare că versiunea de software 2022.12 rezolvă acest mic detaliu. Update-ul este deja disponibil, dar nu toate mașinile îl au deja instalat. Șoferii mașinilor Model 3 Performance sunt încurajați să caute update-ul în meniul de pe ecranul central.

Recent, compania Tesla a mai fost obligată să repare o problemă de siguranță în sistemul de condus asistat și autonom al mașinilor sale. Se pare că mașinile sale nu opreau complet la semnul Stop din intersecții dacă nu apărea un pericol iminent, continuând să meargă cu viteză foarte mică până când se angajau în trecerea prin intersecție.

Din fericire, rezolvările acestor probleme cu mașinile Tesla pot fi rezolvate prin intermediul actualizărilor de software, și nu necesită timp pierdut din partea clienților cu vizite nedorite la service.

sursa: Slashgear

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult