Un proprietar de automobil electric Tesla Model 3 care a parcurs peste 160.000 de km a oferit detalii despre fiabilitatea mașinii, reparațiile necesare și despre cât de mult s-au degradat bateriile.
Acesta este un model destul de nou de la Tesla și sunt puține mașini care au ajuns să parcurgă atât de mulți kilometri. Automobilul, o versiune Long Range cumpărată în 2018, îi aparține lui Kazi Imam.
Bărbatul spune că întreținerea mașinii l-a costat, în cei doi ani, 4.730 de dolari, inclusiv electricitatea. „Am fost șocat de costul mic al întreținerii și service-ului pentru mașină. Costul total al electricității a fost de 2.985 de dolari”, a declarat Kazi Imam.
VIDEO: Iată ce a descoperit un șofer de Tesla Model 3 după 58.000 de km parcurși cu mașina
Proprietarul mașinii a schimbat anvelopele o dată, fiind cea mai mare cheltuială făcută cu vehiculul, în afară de încărcare. Bărbatul a mai schimbat filtrul de polen, ștergătoarele și a făcut geometria la roți.
Sunt și câteva reparații minore făcute de Tesla în garanție sau voluntar, printre care: a fost înlocuit un ornament de pe bord care s-a degradat, o tetieră și un cheder de la geamul șoferului.
VIDEO: Momentul când o Tesla Model 3 ignoră un „pieton” și îl calcă pe trecere
Dar, de departe cel mai important este faptul că bateriile mașinii par să se fi uzat foarte puțin după atât de mulți kilometri parcurși. Kazi Imam a declarat că mașina atinge încă, cu bateriile la 100%, o autonomie maximă de 490 de km. Asta înseamnă că acumulatorul a pierdut doar 5% din capacitate.
Per total, posesorul de Tesla Model 3 este impresionat de mașină, despre care spune că încă se conduce „ca nouă”.
Sursa: Electrek