Nu este un secret faptul că Tesla Cybertruck este un vehicul care este pe cât de iubit de unii, pe atât de urât de alții, atât de mult încât există oameni care abia așteaptă să vadă cum camioneta complet electrică eșuează. Însă, în mod surprinzător, Tesla Cybertruck se numără printre vehiculele electrice (EV) cu cele mai multe înmatriculări din SUA.
Cybertruckul este cu siguranță polarizant, dar nu este deloc un eșec când vine vorba de vânzări. Numai în luna mai, S&P Global Mobility a observat că Cybertruck a înregistrat 3.907 înmatriculări. Acest număr este suficient pentru a arăta că Tesla Cybertruck se numără printre cele mai înmatriculate vehicule din SUA, fiind pe locul 5 în acea lună.
O astfel de realizare este greu de ignorat, mai ales având în vedere faptul că camioneta complet electrică este încă în seria sa limitată Foundation, care pune prețul vehiculului la peste 100.000 de dolari. Tom Libby, director asociat al analizei industriei la S&P Global Mobility, a remarcat că ascensiunea Cybertruckului în lista celor mai bine vândute EV-uri din SUA este destul de surprinzătoare.
„Este surprinzător deoarece Cybertruck este un vehicul atât de unic, de un fel aparte, cu adevărat cât se poate de departe de mainstream. Pe de altă parte, nu mă surprinde, pentru că Elon Musk prosperă făcând astfel de lucruri”, a remarcat Libby.
Cybertruck concurează în segmentul camionetelor electrice, care este populat de vehicule apreciate precum Ford F-150 Lightning și Rivian R1T. În ciuda faptului că Cybertruck a fost lansat mai târziu decât Lightning și R1T, vânzările sale le-au depășit pe cele ale celor doi competitori. Pentru context, S&P Global Mobility a remarcat că Ford F-150 Lightning a înregistrat 2.353 de înmatriculări în mai 2024, în timp ce Rivian R1T a înregistrat 1.237 de înmatriculări.
Vânzările de Cybertruck sunt deosebit de impresionante având în vedere că vehiculul este mai scump decât Lightning și R1T. Libby a remarcat că Cybertruck se află pe un teritoriu necunoscut deoarece este atât de diferit de alte vehicule din segmentul camionetelor.
„Pur și simplu nu văd cum ar putea deveni un vehicul de masă, având în vedere designul său. Elon Musk este atât de vizionar, este atât de înaintea tuturor celorlalți și a avut succes. De aceea nu îl voi respinge complet. Sincer, dacă ar fi fost de la o altă companie, l-aș fi ignorat”, a remarcat Libby, citat de Teslarati.